و خدایی که در این نزدیکی است...

خرید بک لینک
و خدایی که در این نزدیکی است......

ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: سه شنبه 9 آذر 1400 ساعت: 22:31

تصمیم دارم به زودی اینجا رو ترک کنم. دیگه اینجا راحت نیستم. حس اینکه یه سری نامحرم ممکنه حرفامو خونده باشن یا بخونن مانع میشه راحت بنویسم. دوست ندارم ولی باید اینجا رو ترک کنم. حیف, اینجا پر از تلخی و شیرینیه. کلی وقت رفتنه. شاید این اخرین پست باشه.

پ.ن. یه روز همه باید هجرت کنیم. با وجود همه خاطره های تلخ و شیرینمون.

و خدایی که در این نزدیکی است......

ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت: 11:42

امشب تولد م.

به خاطر عمل بابای م مجبور شدم تولدو خونه داداش م بگیریم. بدبینی ها و صداهای منفی داره تعمیم پیدا میکنه به همه.

فکرم پیش بابای م هستش. بهش رسیدگی نمیکنن. کاش خودم براش غذا درست میکردم. میبینمش قلبم فشرده میشه. وقتی به خاطر نهار امروز ازم تشکر کرد, کلی خجالت کشبدم, کاش یه غذای دیگه براش درست میکردم. کاش میتونستم کاری بکنم.

و خدایی که در این نزدیکی است......

ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: سه شنبه 14 آذر 1396 ساعت: 7:19

حالم خوب نیس

بدنم درد میکنه. حالت تهوع دارم. یهو الکی سرما خوردم. چقدر مریض بودن بده. از صب فقط خوابیدم. حتی نهارم نتونستم بخورم.

و خدایی که در این نزدیکی است......

ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: سه شنبه 14 آذر 1396 ساعت: 7:19

من حالم خوبه و خداروشکر. باید برای دردها آغوش باز کرد که خبر از رشد میدن. خبر از ترکنودن غلاف و زدن یه جوونه جدید.1. دنیایی که من با چشمام میبینم, با دنیایی که بقیه میبینن خیلی فرق داره.2.چقدر هنوز خودمو نمیشناسم و چقدر افسار زندگیم دست ناخوداگاهات و بیماریهای دوران کودکی ام,هنوز هست.3. چقدر لایه. لایه پشت لایه. میتونم با جرات بگم ادم یک لایه و نهایت دولایه هستم. چه طور بعضی ها میتونن اینقدر نقش بازی کنن. باید مثل اونها بود؟ من ساده لوح و ساده هستم یا اونها دورنگ و متقلب؟ داشتم فکر میکردم چرا بعضیا فکر میکنن من خیلی حساسم, من تو حرفام تیکه کنایه میزنم,از سوالهام هدف خاصی دارم, در حالیکه اصلا هدفم این نیس. تنها پاسخم اینکه, حتما خودشون همین هستن که منو اینطور میبینن.بعدا نوشت. بله حق با و خدایی که در این نزدیکی است......ادامه مطلب

ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: جمعه 10 آذر 1396 ساعت: 15:36

صفحه بندی