ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکی است... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148
پ.ن. یه روز همه باید هجرت کنیم. با وجود همه خاطره های تلخ و شیرینمون.
و خدایی که در این نزدیکی است......ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکی است... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 184
به خاطر عمل بابای م مجبور شدم تولدو خونه داداش م بگیریم. بدبینی ها و صداهای منفی داره تعمیم پیدا میکنه به همه.
فکرم پیش بابای م هستش. بهش رسیدگی نمیکنن. کاش خودم براش غذا درست میکردم. میبینمش قلبم فشرده میشه. وقتی به خاطر نهار امروز ازم تشکر کرد, کلی خجالت کشبدم, کاش یه غذای دیگه براش درست میکردم. کاش میتونستم کاری بکنم.
ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکی است... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172
بدنم درد میکنه. حالت تهوع دارم. یهو الکی سرما خوردم. چقدر مریض بودن بده. از صب فقط خوابیدم. حتی نهارم نتونستم بخورم.
ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکی است... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183
ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکی است... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 193